FlowerFall

Friday, 1 March 2013

Bulan Baru . Semangat Baru . Blog Baru :)

ASSALAMUALAIKUM dan selamat petang :)

Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih ,

Saya selaku tuan puteri yang mutlak di blog ini (perasan) , dengan rasminya membuka blog baru dan blog "WARKAH DIRIKU" ditutup . Kenapa ? Haha , saya sendiri pun tak tau , tapi yang pasti semasa di blog lama saya lebih banyak merepek dan tiada matlamat . Walaupun saya sendiri tak tau ape matlamat blog baru ni tapi sekurang-kurangnya saya nak semangat semula menulis blog . Haha . Saya ni cakap je lebih tapi tengok lah nanti , berbulan-bulan saya tak update blog saya . tapi tu bukan masalah besar kan ? Yang penting apa yang ingin disampaikan tu sampai kepada anda anda semua . Ok , sebelum saya mula merepek lebih jauh , saya undur diri dulu lah ye :)
Jumpa lagi lain kali di entri yang lain :)

Salam Jumaat !

No comments:

Post a Comment