FlowerFall

Thursday 3 July 2014

AWAK :')

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG .
ALLAHUMMA SOLLI 'ALA MUHAMMAD .

ALLAHU .

Kepada Awak ,
Awak yang sangat saya hormati .
Awak yang sangat saya sayangi .
Sedar tak sedar , dah 6tahun lebih kita berkawan, kan !??
Betapa pantasnya masa berlalu, awak .
Dan sepantas masa itulah banyak dugaan .
Dugaan yang kita lalui dan harungi bersama-sama .
Walaupun pada pandangan kasarnya kita memang tidak bersama-sama dari segi jasadnya ,
Tapi saya tahu , dalam hati awak , ada saya .
Dan awak tahu ?
Dalam hati saya juga begitu . Ada awak .
Sungguh . Saya tak tipu .

Awak ,
Kalau diingatkan perkenalan kita ,
Banyak kenangan pahit kan !?
Tapi awak, saya tak pernah kisah perkara-perkara yang pahit tu .
Yang manis itu lebih penting dan lebih bermakna .
Saya taknak hanya disebabkan sedikit yang pahit itu,
Merosakkan manis yang banyak tu .

Awak ,
Saya bukan nak ungkit .
Tapi, masih awak ingat saat awak tinggalkan saya ?
Saya sedih sangat awak .
Awak dan mungkir janji awak .
Awak janji nak tunggu saya , tapi tak .
Sampai hati awak kan .
Tapi, saya percaya pada satu kata-kata :
"JIKA KAMU MENYAYANGI SESEORANG, BIARKAN DIA PERGI . JIKA DIA MENYAYANGI KAMU, DIA AKAN KEMBALI PADA KAMU"
MasyaAllah ! Memang benar. Kita bersama-sama lagi .
Even saya sendiri tidak pasti ,
Adakah ini benar, atau awak akan pergi lagi.

Awak,
Saya harap ,
Awak akan sentiasa bersama-sama saya .
Kini dan selamanya.
Sampai syurga .
Dan ,
Tolong jangan pergi lagi ya . :)

Sayang Awak Kerana Allah Hingga Ke Sorga ^_^

No comments:

Post a Comment