FlowerFall

Tuesday 19 March 2013

21 MAC : ANTARA DUA RASA

ASSALAMUALAIKUM YOU OLLS :)
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG :)

21 MAC . Ya . Anda dan anda yang sedang menunggu result SPM mesti gabra bila nampak tarikh tu kan ? Siapa tak cuakk nak tahu result SPM kan kan . hihi . Jujur , saya juga tersangat gementarr tahap kritikal . Entah ape la result nye nanti .

Saya tahu , semua dah buat sehabis baik time SPM tu kan . Sekarang bukan masa nak menyesal tapi sekarang adalah masa untuk doa , tawakkal dan redha .





Siapa taknak dapat semua straight A+ kan ? Dan sudah pastinya saya juga nakkk ! :)
Tapi , dalam debaran menunggu result SPM tu , 21 Mac merupakan tarikh lahir saya . Oohhh ! Sudah pastinya saya akan tersenyum lebar bila tarikh itu semakin dekat .......tapi ........TIDAKK ! Saya sangat gabra untuk tahu result SPM tu nanti . Saya tak pasti adakah pada 21 Mac itu nanti saya akan tersenyum lebar sepertimana orang lain yang menyambut hari lahir mereka ? Saya tiada jawapan untuk itu sekarang . Dan perasaan saya pasti akan bercampur baur ketika itu .

HAPPY *birthday

PLUS

NERVOUS *SPM
 EQUAL



SPM + BIRTHDAY = NERVOUS + HAPPY = ??????

*sampai sekarang saya tak jumpa solution masalah ini....hehehe


No comments:

Post a Comment